Wat Vrij op Weg voor jou kan betekenen.

Vrij op Weg is er natuurlijk voor iedereen, maar vooral wanneer je tegen problemen aanloopt die je belemmeren om nu verder te komen, problemen die je beperken in je kunnen en je zijn en waarvan het niet lukt deze nu zelf op te lossen.

Je kunt hierbij denken aan het oplossen van nare gevoelens (depressie, verdriet, angst), het verwerken van nare gebeurtenissen (zowel gebeurtenissen uit het verleden of gebeurtenissen waarvan je denkt dat deze in de toekomst plaats zouden kunnen vinden), het stoppen met piekeren en het oplossen en voorkomen van een burn-out.

Ook biedt Vrij op Weg praktische oplossingen waardoor je leert beter voor jezelf te zorgen en meer structuur aan te brengen in je drukke leven zodat je meer tijd overhoudt, en vooral meer energie, niet alleen voor de dingen die je ‘moet’ doen, maar ook voor de dingen die je wil doen. Denk hierbij aan het efficiënter indelen van je tijd, het verkrijgen van een goede nachtrust, gezonder leven door het aanpassen van voeding en beweging en bijvoorbeeld ‘Nee!’ leren zeggen.

Ik maak gebruik van onder andere verschillende gesprekstechnieken die ik eigen heb gemaakt vanuit zowel mijn studie als mijn ervaringen als coach zodat we nu snel en efficiënt kunnen achterhalen wat je precies zou willen bereiken en vooral op wat voor manier dit bij jou als persoon in je huidige leven past.

Daarnaast maakt ik gebruik van simpele oplossingsgerichte technieken vanuit NLP die ik je aanleer en die je voortaan kunt blijven gebruiken zodat je uiteindelijk volledig zelfredzaam bent als het gaat om bijvoorbeeld het stoppen van nare gevoelens en gedachten en het verwerken van nare gebeurtenissen. Wat NLP precies inhoudt vind je in dit artikel: https://vrijopweg.wordpress.com/2019/07/04/wat-is-nlp/

Zowel voor het bepalen van de doelen die je wil bereiken, het aanbrengen van meer structuur in je leven en het aanleren van onder andere NLP technieken werk ik in kleine stapjes.

Het omvormen van ingesleten destructieve patronen die je energie kosten naar constructieve patronen die je nu energie en positiviteit opleveren kan het beste zo goed als geruisloos verlopen bij het implementeren van deze ‘nieuwe’ patronen, maar wel zodanig dat je nu en op de lange termijn profijt en voordeel zal hebben van het volgen van deze stappen waardoor je uiteindelijk zal merken dat je steeds meer positieve energie zal hebben.

De methode die ik gebruik is coaching op afstand. Hiermee biedt ik je de mogelijkheid tot een laagdrempelige vorm van coaching. Je kunt bij wijze van nu al meteen beginnen en aan de slag. Er is geen reistijd, je hoeft geen afspraken te maken en je kunt luisteren of lezen wanneer het jou het beste uitkomt. Mogelijk hebben we af en toe en videogesprek ter ondersteuning, dat zou betekenen dat we enkel hiervoor een afspraak zouden kunnen maken. Nog steeds stel ik daarbij alles in het werk zodat we afspreken op een moment dat het voor jou uitkomt en je de rust hebt. Nog steeds heb je het voordeel dat er geen reistijd is en je de coaching kunt volgen zodra dit voor jou uitkomt.

Zodra je nu direct aan de slag wil, kun je mij via deze link (Messenger) een bericht sturen zodat je snel aan de slag kunt:  https://www.facebook.com/Vrij-op-weg-361509547260485/ 

Plaats een reactie

Een WordPress.com website.

Omhoog ↑

Mirjam van der Veldt Coaching

Coaching voor/tijdens en na plastische chirurgie

Mirjam van der Veldt

Schrijfster | Coach

Vrij op Weg

Liberate Yourself

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag